Opnamestudio

In de geluidsstudio van Kasba worden verschillende geluidsproducties gerealiseerd. Dit zijn onder andere leaders voor reclame, documentaires en film, maar ook lesmateriaal voor op muziekscholen en voor het geven van workshops. Daarnaast produceert Kasba voor en in samenwerking met andere artiesten muziek. De productie is in handen van onze eigen geluidstechnici en producers.

Ontwerpstudio

Cultuur en muziek komt tot leven in combinatie met film, beeld en grafische vormgeving. Stichting Kasba werkt nauw samen met een netwerk van zelfstandige grafisch ontwerpers, webdesigners, documentairemakers en journalisten. Op die manier wordt vaak een bijdrage geleverd aan kunstprojecten en projecten met een sociaal doel. Ook zijn er theaters, evenementenorganisatoren en andere organisaties die de freelancers verbonden aan Stichting Kasba inhuren.